तर वरिपरि त कोहि छैन त ?

  • तिमिलाई थाहा छ ?
अध्यापकले छात्रलाई सोधेछन, के तिमि ?shy;न्न सक्छौ अपरेशन गर्नु?shy;न्दा पहिले 
डक्टरले बिरामिलाई किन बेहोस बनाउछ ?
छात्रले ?shy;न्यो बिरामिले अपरेशन गर्न नसिकोस ?shy;नेर हो सर ।
  • बहिरो भएकाले सुन्न सकि रहेको छुईन
दाई!!!  तपाई यति धेरै गफ गरि रहनु भएको छ तर म बहिरो भएकाले केहि सुन्न सकि रहेको छैन ।
ए भाई मईले काहाँ गफ गरेको होत मत पान पो चपाई रहेको छु त ।


  • स्वर्गमा स्थान
मुन्द्रेले स्वामि सोधेछ स्वामि जि रक्सि र चुरोट खानेलाई स्वर्गमा स्थान हुँदैन रे हो ? 
स्वामि :  बालक त्यसो होईन तिमि जति धेरै रक्सि र चुरोट खान्छौ त्यतिनै चाँडो तिमिले स्वरर्गमा स्थान पाउँछौ ।
  • तर वरिपरि त कोहि छैन त ?
केटी : यदि तिमिले मलाई किस गर्ने कोसिस गर्यौ भने म चिच्याई दिन्छु ।
केटा : तर वरिपरि त कोहि छैन त ?
केटी : तर फर्मेयालिटि त पुरा गर्नु पर्यो नि त ।
  • भन्नुस न कुनै उपाय छ की ?
एक व्यक्ति साधुको नजिक गएर भनेछ बाबा जि मेरि श्रीमतिले मलाई 
धेरै दुख दिन्छे । भन्नुस न कुनै उपाय छ की ?
बाबा रिसले चुर हूँदै अरे मसँग उपाय भए म किन साधु भएर बस्थेँ ?
  • विवाह सम्बन्धि के चाहियो
एउटान ठुलो पसलको बोडमा लेखिएको थियो।
यहाँ विवाह सम्बन्धि सबै थोक पाईन्छ ।
एकजना ग्राहक पसलमा छिरेपछि।
पसले : हजुरलाई विवाह सम्बन्धि के चाहियो होला ?
ग्राहक : मलाई सबैँनदा पहिले त केटि चाहिएको हो।
Namastesansarjokes © 2008. Design by :Salim Subba Sponsored by: Tutorial87 Commentcute